Apr
13
2015

Érik az alma.

Süt a nap! Vártuk már a tavaszt, mint szocpolt az építőipar. A freistoßdorfi országos tejköpülő döntő közvetítését követően végre ismét hazai pályán garázdálkodtunk – iSTYLE store opening videót forgattunk.

Mindenek előtt! Elindult a Cloud42, a komplex branding folyamat minden részét lefedő csapatunk, ami olyan mint amikor a kedvenc sorozataid szereplői összeállnak – azzal a különbséggel, hogy itt nem csak egy adás erejéig.


Martin (az Apple cég Channel Programs Executive-ja) azt mondta az Eiffel Palace hetedik emeletének tárgyalójában, hogy a névjegyére nyomott Apple logó öt színvariációban létezik. Én narancsszínűt kaptam. Emellett fontos az is, hogy az iSTYLE felkért minket, hogy készítsünk egy boltnyitó videót a Corvin Plázában létrehozott új egységéről.
Handrás, TG és csapata rendkívüli munkával az utolsó pillanatig feszített tempóban dolgozva igazán csinos boltot pakoltak össze. A megnyitó sikere pedig önmagáért beszélt. Március 27-én fél hétkor lehullott a lepel a több száz várakozó alma-rajongó előtt. Az Apple elvárásai és Handrás támogatása mellett újfent bevetettük kedvenc kütyüjeinket (pl. Defy G5) és reméljük így sikerült egy, mindenki arcára mosolyt csaló videót készítenünk.
A szűk egy órás hasznos anyagból két perces videót barkácsolni is sokkal kellemesebb volt egy ilyen hangulatú csapatból, élvezet volt minden perce – még a hajnali timelapsek is (csomagoltunk túró rudit magunknak!)

Content not available.
Please allow cookies by clicking Accept on the banner
A tartalom nem elérhető
A tartalom megtekintéséhez engedélyezned kell a sütiket, ide kattintva.
Handrás és TG - nyitás előtti utolsó pillanatok

Handrás és TG – nyitás előtti utolsó pillanatok

Tip Top

Tip Top

Itthon elsőként a boltba egy ún. FlexTable is került, ami azon kívül, hogy magasabb Peter Dinklagenél, oktatási céllal, az Apple termékek tulajdonosainak biztosít kényelmes teret a tanuláshoz. Az asztalt bemutató videót, az óvatlan vásárlók személyiségi jogaiat “semmibe véve” rögzítettük.

Szólj hozzá!